Առաքման, վճարման և վերադարձի քաղաքականություն

Առաքում և վճարում

Vk Smart Store-ը առաքումն իրականացվում է ամենալայն աշխարհագրությամբ` ՀՀ ամբողջ տարածքում:

Առաքման և Վճարման տեղեկատվություն։
Խնդրում ենք ուշադրություն դարձնել։

  1. Երևանի տարացքում պատվերը իրականացվում է GG տաքսի միջոցով, պատվերը ձևակերպելիս առաքման վճարումը իրականացվում է հաճախորդի կողմից։
  2. Մյուս բոլոր քաղաքներ ու գյուղեր իրականացվող առաքման գինն ու միջին ժամանակահատվածը ճշտելու համար կարող եք կապ հաստատել օպերատորի հետ:

Առաքումն իրականցվում է

  • Երևան քաղաքում առավելագույնը պատվերի գրանցման նույն օրը
  • Մարզերում 3-5 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ Եթե պատվերը գրանցվել և վճարվել է կայքով, ապա առաքումն իրականացվում է գումարը ստանալուց հետո։

Ահա որոշ հիմնական տեղեկություններ

  1. Առաքման ժամանակներ.
    • Առաքումները Հայ Փոստի միջոցով իրականացվում են 3-5 աշխատանքային օրում։
  2. Հասցեավորում:
    • Պետք է ճիշտ և ամբողջական հասցե նշեք, որպեսզի առաքումը պահեստամասերի փոխարինման ծառայություններից, կատարվի առանց խնդիրների։
  3. Ծառայությունների վճարումներ:
    • Տուրքերը կախված են փաթեթի քաշից, չափից և նպատակակետից։

Ինչպե՞ս պատվիրել

vksmartstore.am կայքում պատվերները ընդունվում են էլեկտրոնային զամբյուղի միջոցով:

  1. Ընտրեք ապրանքը` սեղմելով զամբյուղի կողքին գտնվող կոճակը։
  2. Պատվերի գրանցում` սեղմելով պատվերի գրանցման կոճակը, լրացրեք անհրաժեշտ տվյալները։
  3. Հաստատում` պատվերը ձևակերպելուց հետո մեր մենեջերը կհամաձայնեցնի այն՝ զանգելով նշված հեռախոսահամարով։

Կարևոր տեղեկություններ

Պատվերը ձևակերպելիս խնդրում ենք լինել ուշադիր: Առաքման համար անհրաժեշտ է ճշգրիտ լրացնել հետևյալ տեղեկությունները՝

  1. Գնորդի կոնտակտային տվյալներ` անունը, ազգանունը, հասցեն և հեռախոսահամարը։
  2. Լրացուցիչ տեղեկություններ` պատվերի վերաբերյալ կարևոր տեղեկություններ, օրինակ՝ ում հանձնել պատվերը կամ մուտքի դռան կոդը։

Վերադարձի քաղաքականություն

Վերադարձի քաղաքականություն

  • Ապրանքը պետք է լինի նոր, UNUSED (չօգտագործված), և բոլոր փաթեթավորման տարրերը պետք է պահպանվեն:
  • Ապրանքը պետք է լինի իր սկզբնական վիճակում (առանց վնասվածքների կամ քերծվածքների):

Վերադարձի գործընթաց

  • Հաճախորդները պետք է կապ հաստատեն ծառայության կենտրոնի կամ վաճառքի թիմի հետ, որպեսզի տեղեկացնեն վերադարձի մասին:
  • Հաճախորդները պետք է տրամադրեն պատվերի համարը և նկարագրություն վերադարձվող ապրանքի մասին:
  • Վերադարձի համար կարող են տրամադրվել հատուկ հրահանգներ:

Վերադարձի ծախսեր

  • Վերադարձի ծախսերը կարող են լինել հաճախորդի հաշվին, եթե պատճառը չի կապված արտադրողի կամ վաճառողի սխալի հետ:

Վերադարձից հետո գումարի վերադարձ

  • Գումարը վերադարձվում է հիմնականում 5-10 աշխատանքային օրվա ընթացքում, երբ ապրանքը ստացել և ստուգվել է:
  • Վերադարձված գումարը կարող է վերականգնվել նույն վճարման եղանակով, որով կատարվել է գնումը:

Հիմնական տեղեկություններ

My Cart
Recently Viewed
Categories