Առաքման, վճարման և վերադարձի քաղաքականություն
Առաքում և վճարում
Vk Smart Store-ը առաքումն իրականացվում է ամենալայն աշխարհագրությամբ` ՀՀ ամբողջ տարածքում:
Առաքման և Վճարման տեղեկատվություն։
Խնդրում ենք ուշադրություն դարձնել։
- Երևանի տարացքում պատվերը իրականացվում է GG տաքսի միջոցով, պատվերը ձևակերպելիս առաքման վճարումը իրականացվում է հաճախորդի կողմից։
- Մյուս բոլոր քաղաքներ ու գյուղեր իրականացվող առաքման գինն ու միջին ժամանակահատվածը ճշտելու համար կարող եք կապ հաստատել օպերատորի հետ:
Առաքումն իրականցվում է
- Երևան քաղաքում առավելագույնը պատվերի գրանցման նույն օրը
- Մարզերում 3-5 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ Եթե պատվերը գրանցվել և վճարվել է կայքով, ապա առաքումն իրականացվում է գումարը ստանալուց հետո։
Ահա որոշ հիմնական տեղեկություններ
- Առաքման ժամանակներ.
- Առաքումները Հայ Փոստի միջոցով իրականացվում են 3-5 աշխատանքային օրում։
- Հասցեավորում:
- Պետք է ճիշտ և ամբողջական հասցե նշեք, որպեսզի առաքումը պահեստամասերի փոխարինման ծառայություններից, կատարվի առանց խնդիրների։
- Ծառայությունների վճարումներ:
- Տուրքերը կախված են փաթեթի քաշից, չափից և նպատակակետից։
Ինչպե՞ս պատվիրել
vksmartstore.am կայքում պատվերները ընդունվում են էլեկտրոնային զամբյուղի միջոցով:
- Ընտրեք ապրանքը` սեղմելով զամբյուղի կողքին գտնվող կոճակը։
- Պատվերի գրանցում` սեղմելով պատվերի գրանցման կոճակը, լրացրեք անհրաժեշտ տվյալները։
- Հաստատում` պատվերը ձևակերպելուց հետո մեր մենեջերը կհամաձայնեցնի այն՝ զանգելով նշված հեռախոսահամարով։
Կարևոր տեղեկություններ
Պատվերը ձևակերպելիս խնդրում ենք լինել ուշադիր: Առաքման համար անհրաժեշտ է ճշգրիտ լրացնել հետևյալ տեղեկությունները՝
- Գնորդի կոնտակտային տվյալներ` անունը, ազգանունը, հասցեն և հեռախոսահամարը։
- Լրացուցիչ տեղեկություններ` պատվերի վերաբերյալ կարևոր տեղեկություններ, օրինակ՝ ում հանձնել պատվերը կամ մուտքի դռան կոդը։
Վերադարձի քաղաքականություն
Վերադարձի քաղաքականություն
- Ապրանքը պետք է լինի նոր, UNUSED (չօգտագործված), և բոլոր փաթեթավորման տարրերը պետք է պահպանվեն:
- Ապրանքը պետք է լինի իր սկզբնական վիճակում (առանց վնասվածքների կամ քերծվածքների):
Վերադարձի գործընթաց
- Հաճախորդները պետք է կապ հաստատեն ծառայության կենտրոնի կամ վաճառքի թիմի հետ, որպեսզի տեղեկացնեն վերադարձի մասին:
- Հաճախորդները պետք է տրամադրեն պատվերի համարը և նկարագրություն վերադարձվող ապրանքի մասին:
- Վերադարձի համար կարող են տրամադրվել հատուկ հրահանգներ:
Վերադարձի ծախսեր
- Վերադարձի ծախսերը կարող են լինել հաճախորդի հաշվին, եթե պատճառը չի կապված արտադրողի կամ վաճառողի սխալի հետ:
Վերադարձից հետո գումարի վերադարձ
- Գումարը վերադարձվում է հիմնականում 5-10 աշխատանքային օրվա ընթացքում, երբ ապրանքը ստացել և ստուգվել է:
- Վերադարձված գումարը կարող է վերականգնվել նույն վճարման եղանակով, որով կատարվել է գնումը:
Հիմնական տեղեկություններ
- ՀՀ, ք. Երևան, Պարույր Սևակ 47
- +374 98 633315
- +374 44 633315
- Երկուշաբթի - Ուրբաթ: 10:00 - 19:00
- Շաբաթ: 10:00 - 14:00