Երաշխիքային պայմաններ

Ուշադրություն

Երաշխիքային կտրոնը ուժի մեջ է վաճառքի օրվանից 90 օր ընթացքում:

Եթե վաճառված ապրանքը վնասվել է գնորդի մեղքով կամ ապրանքի վրա առկա են ֆիզիկական վնասներ, ապա տվյալ ապրանքի համար երաշխիքային սպասարկում չի գործում:

Երաշխիքային սպասարկման պայմաններ

Ուշադրություն

Երաշխիքային կտրոնի բացակայության դեպքում երաշխիքային սպասարկում չի իրականացվում, իսկ երաշխիքային կտրոնը չի վերականգնվում:

  1. Երաշխիքը ենթադրում է նորոգման աշխատանքների կատարում և վնասված պահեստամասերի փոխարինում կամ նորոգման անհնարինության դեպքում ապրանքի փոխարինում:
  2. Վերանորոգումն իրականացվում Է ՍԵՐՎԻՍ ԿԵՆՏՐՈՆԻ արհեստանոցում, եթե ներկայացվում Է երաշխիքային կտրոն։
  3. Երաշխիքային սպասարկումը չի ներառում սարքի սնուցման աղբյուրի նորոգում։
  4. Երաշխիքային սպասարկման ենթակա չեն այն սարքավորումները, որոնց թերություններն առաջացել են հետևյալ պատճառներով.
    • սխալ շահագործման, անփույթ վերաբերմունքի կամ պատահարի հետևանքով առաջացած մեխանիկական, ջերմային և այլ վնասվածքների,
    • սխալ տեղադրման, տեղափոխման, ­­­­­­­սարքի մեջ օտար մարմնի, հեղուկների ներթափանցման,
    • սնուցման և տելեկոմունիկացիոն ցանցերի Պետական Տեխնիկական Չափանիշներից շեղումների,
    • եթե սարքի վերանորոգման կամ ձևափոխությունների փորձեր են իրականացրել մեր ՍԵՐՎԻՍ ԿԵՆՏՐՈՆԻ կողմից չլիազորված անձինք:
My Cart
Recently Viewed
Categories